Kopi Radix

Sebahagian maklumat produk ini telah dikeluarkan daripada web atas sebab-sebab yang tidak dapat dinyatakan.  Sila lawati laman web rasmi HPA untuk maklumat lain atau hubungi admin web dan para pengedar HPA.

Khasiat Kopi Radix:

Menghilangkan Sakit Sendi dan Sakit Pinggang
Penyakit arthritis dan rheumatism terjadi hasil daripada peradangan yang berpunca dari ketidak seimbangan suhu. Kesannya mewujudkan kelebihan asid seperti asid urik yang menyebabkan gout. Kopi Radix akan bertindak secara diuretik (memperbanyakkan kencing) dengan melakukan pengimbangan suhu dan asid. Terdapat testimoni yang banyak yang menceritakan kelebihan penggunaan Radix yang dapat menghilangkan sakit pinggang dan lutut.

Demam Panas

Minuman Kopi Radix akan menghilangkan rasa hendak demam jika diambil pada peringkat awal kerana bahan yang terdapat dalam Radix akan meningkatkan sistem imuniti untuk membunuh kuman yang menyerang tubuh. Tindakan bioflavonoid akan meningkatkan lagi aktiviti sel-sel imuniti dengan mempercepatkan pergerakan ke tempat serangan. Minuman Kopi Radix akan menyebabkan seseorang itu kencing dengan banyak, berpeluh dan terasa dahaga. Kesan dahaga ini membuatkan seseorang pesakit itu banyak minum air di mana suhu tubuh akan kembali stabil.

Radix Untuk Kaum Wanita
Radix mempunyai bahan antioksidan yang boleh memerangkapkan radikal bebas yang menyebabkan pelbagai penyakit. Bagi wanita yang menghadapi masalah keputihan, lelehan cecair ini dapat dihilangkan dengan hanya meminum Kopi Radix, begitu juga dengan senggugut. Kopi Radix mempunyai kesan detoksifikasi yang boleh mengeluarkan keracunan di hati dan membetulkan perjalanan darah. Bagi wanita yang menopouse, mereka memerlukan pytoestrogen dan kalsium untuk tulangnya dan ini boleh didapati dalam Kopi Radix.

Kopi Radix Untuk Penyakit Berkaitan Kadar Gula Tinggi Dalam Darah & Tekanan Darah Tidak Normal
Radix juga mengandungi betasitosterol dan stigmasterol yang bertindak sebagai hipoglisemik (menurunkan paras glukos). Kekuatan gandaan diuretik menjadikan Kopi Radix juga boleh digunakan untuk merawat tekanan darah tidak normal.

http://sihatsmartstore.com/wp-content/uploads/2015/01/kopi-radix-original.jpg

Kopi Radix mengandungi 7 herba pilihan :

1. Tongkat Ali (AFRODISIAK/ANTIOKSIDAN).
2. Pokok Mata Pelanduk (DIURETIK).
3. Pokok Teja Lawang (KARMINATIF).
4. Pokok Tebu Gajah (ANTIDOT).
5. Pokok Mengkudu Hutan (LAXATIF).
6. Halban (IMUNITI).
7. Larak Hutan (KARDIOTONIK).

Dapatkan Kopi Radix Original dari kami, pengedar sah produk HPA.

Elakkan terbeli kopi tiruan di pasaran yang dijual dengan harga lebih murah daripada biasa.

1. Pek Jumbo: 32 paket

Harga Pasaran
Semenanjung Malaysia: RM 34.00
Sabah & Sarawak: RM 36.00

2. Kopi berbentuk papan: 20 paket

Harga Pasaran
Semenanjung Malaysia: RM 22.00
Sabah & Sarawak: RM 24.00

 

84 thoughts on “Kopi Radix”

  1. Saya dah amalkan kopi hampir setahun dan yg nyatanya sentiasa cergas walaupun tido hanya 2 jam sehari.sebelum ni bila deman datang tekak akan sakit,batuk diikuti dengan selsema.
    tp sejak mengamalkan kopi radix tanda deman itu ada tapi demam tu tak menjadi cuma badan rasa kurang selesa selama beberapa hari dan ia akan baik semula.tahun 2009 sudah 2 kali tanda nk demam tu datang tp semuanya berjaya
    ditangkis oleh herba2 yg terkandung dlm radix dengan izin allah.
    Pada rakan2 diluar sana yg belum cuba kopi radix mari sama2 kita minum “mai secawan”.
    Hubungi saya di 017-3941142 secara sms utk pembelian.bagi yg tinggal dikawasan negeri sembilan produk akan dihantar kepintu rumah anda.HIDUP RADIX.

    1. SEKARANG NI SUSAH SGT NK DPTKN KOPI RADIXLA… sampaikan haritu 6STOKIS SY HUBUNGI NAK KOPI RADIX,TP MEREKA JAWAB Xdpt stok dr pengeluar.semua kata habis…kalo begini caranya.cam mn nak maju perniagaan melayu..dh maju sikit buat hal…
      .

    2. saya ada seekor kucing ..kucng tu dah macam anak saya sendiri.. apa saya makan diapun makana tapi sampai kini dah setahun dia masih belum boleh bercakap.. ada tak herba utk beri dia bercakap? hehe gurau jer…jgn mareee

  2. Assalamualaikum.

    1. Alhamdulillah, setelah mengamalkan kopi Radix sistem Imuniti saya bertambah baik.
    2.Bagaimana cara pengambilan herba HPA bersama dengan makanan yang biasanya diklasifikasikan panas oleh orang melayu seperti Ubi Kayu, Durian dan Tapai.
    3.Isteri saya mengambil pil pencegah kehamilan, bagaimana kaedah pengambilan Paramaria.
    4.Saya ingin mengamalkan pengambilan Tuju Angin. Boleh kah ia diambil bersama herba lain jika terdapat keperluan (sakit)

  3. Sdr/sdri, saya baca surat pembaca di ruang ini. Kenapa tak menjawab soalan pengguna yang penting seperti berlaku pendarahan semula setelah teguk kopi Radix, badan sakit dan banyak lagi?

  4. Assalammualikum,

    Saya nak tanya:
    1-Ada tak ubat untuk megurangkan berat badan dan selera makan?
    2-Mata ibu mertua saya(71 years old) tak nampak sebelah kanan disebabkan oleh penyakit kencing manis.Boleh tak tuan berikan ubat apakah yg sesuai utknya.

  5. assalmualaikum..
    saya nk tanye produk ape untuk mengatasi masalh jerawat dan menghilangkan bekas jerawat.
    untuk makluman saya ada penyakit resdung

  6. kopi radix mmg sedap… beli jangan tak beli.. lg satu nak tanya klu boleh nak minta hpa buat kopi radix bungkus 1 kg macam koko radix…boleh tak?

  7. Salam semua, maaf kerana tidak dapat menjawab kesemua soalan anda lantaran terlalu banyak soalan yang ditanya. Kami akan balas bila berkesempatan nanti.

    Syariful, kopi radix tak dapat nak buat packaging macam koko radix dalam bentuk serbuk sebab setiap sachet kopi radix telah ditentukan kandungan herba dan bahan lain (kopi dll). Jika sukatannya berbeza (dijadikan serbuk), ia akan memberi kesan yang lain. Berbanding koko radix yang tidak menggunakan herba. koko radix hanya ada serbuk koko dan ekstrak tunas barli sahaja.

  8. Kenapa banyak sangat soalan yg tak berjawab ni?
    Harap dapat tolong jawab utk tidak menimbulkan tanda tanya.
    Harap maaf

  9. salam..saya mngalami penyakit saraf sejak 9 tahun lalu ketika berumur 15 tahun,..daya ingatan saya terjejas….
    saya sering tersesat jalan kalau pergi ke tempat2 asing…
    disamping itu otot2 badan jadi lembik & lemah…oleh itu mengidap ED…
    pertuturan saya tidak lancar….
    saya tidak pernah mengalami mimpi bila tidur sejak beberapa tahun lalu…bila bangun dari tidur kepala saya terasa berat…
    bila saya minum kopi radix terasa ada sedikit perubahan walaupun tidak begitu ketara…
    soalan saya apakah ada produk hpa lain yg lebih khusus untuk penyakit saya?

  10. Salam..

    Skadar b’kongsi pengalaman…

    Sy m;galami masaalah resdung yg agak teruk d telinga n muka…

    Amalan saya…
    Kopi Radix+Cosconium+Kapsul Rosell..

    Skrg…
    P’ubahan yg amay ketara t’hadapresdung sya..

  11. salam.. sy lihat soalan2 kat sini dgn mudah boleh terjawab jika saudara/saudari baca betul2 penerangan dan khasiat kopi radix.. hehe.. jgn takut2 nk ambil kopi radix.. ianya telah terbukti. ribuan org telah jadikannya minuman harian kerana khasiatnya. tahniah HPA. syukur krn sy dipertemukan dgn HPA.

    harganya sgtlah murah jika dibandingkan dgn kualiti nya.. mmg worl class! kopi radix WORLD!

    jika terasa sakit kepala saya ambil 2 sachet. alhamdulillah, serta merta hilang. tu yg best sgt tu. kami sekeluarga sukakan rasa n khasiatnya. keluarga mertua sy pun dh jd suka kopi ni sejak sy perkenalkan. alhmdulillah..

  12. lag satu “keajaiban”.. satu hari, sy sedekahkan 2 paket kopi radix dan 2 paket radix cereal kpd kakak cleaner di pjbt sy utk dia minum sarapan pagi. sy ada ckp dgn dia.. kalo sakit kepala.. minum 2 paket, insyaAllah lega. then dia ucap terima kasih. sy ingatkan habos disitu saja.

    tiba2 ptg tu dia dgn heppinye dtg jumpe sy.. katanya saya sudah lama tak dtg “itu darah” (kakak ni berbangsa india).. lepas sy minum kopi ni.. terus keluar darah saya.. ayo.. sy terima kasih sgt. selalu kepala sakit pasai itu darah tak keluar. ini jam sudah keluar, sy manyak lega. bdn sy rasa ringan mau buat kerja. bagus r… sy mau order. (alhmdulillah.. sy terfikir barangkali kakak ni ada mslh perjalanan darah tak lancar. kopi radix berkesan melancarkan pjlanan darah, tu sbb keluar “itu darah” wallahua’lam..) tak sangka2 rezeki saya.. kakak ni promote pd kwn2 nya.. byk juga sy terima order dlm bulan lepas.
    katanya kwn2 semua suka.

    akhir bulan ni pun depa nk order lagi..

    jadi anda? apa ragu2? ibu hamil juga sgt sesuai minum.

  13. Salam semua,

    Diharap janganla di paksa jawapan untuk pertanyaan masing2.

    kalau dah berpuluh2 soalan masuk, menang tak menang tangan melayan. jawapan pula haruslah tepat dan betul. juga perlu dirujuk sekiranya tidak pasti.

    anda semua boleh kunjungi stokis hpa yang berdekatan. Insya allah akan di bantu dengan setulus hati mereka.

    sekian

    maaf sekiranya ada yang terasa

  14. hai

    saya mengandung kali ke empat dan dah konsume kopi radix sejak dari belum mengandung lagi. apa yg saya dapati, sebelum ini (sebelum minum kopi radix) saya akan dapat keputihan yg teruk masa mengandung (gatal pulak tu)dan sakit2 belakang.tapi utk mengandung kali ini, saya tak kena keputihan langsung dan tak sakit belakang pun. tak pernah sekali pun kena kaki cramp (kalo tak, memang selalu cramp)dan boleh je berenang sampai 9 bulan dah ni :)

    oh ye, saya pun consume spirulina (sebiji sehari je) dan boleh buang air besar sampai 2 kalis ehari. fuh! kalo pregnant yg dulu, memang sembelitlah jugak!! hehehehe..tahniah HPA!

  15. bapa kawan saya ada penyakit tibi.apakah saranan produk hpa yg patut beliau amalkan..? slepas rawatan tibi,beliau di sahkan ada tumor/kanser hati.apa produk yg beliau patut ambil? tolong jawab dengan segera,kerana takut terlambat mengamalkan produk hpa untuk kesihatannya…TERIMA KASIH..

  16. Saya mengalami sakit lutut sudah hampir seminggu. Lutut rasa berat dan kejang.Kadang-kadang saya terasa kaki dan tangan saya menggeletar. Apa agaknya produk HPA yang sesuai diambil. Buat masa ini saya minum susu kambing HPA setiap hari.

  17. salam, saya dulu mengalami sembelit yang teruk,setelah minum kopi radix ni,sembelit saya berkurangan dan tiap2 hari mesti buang air besar n segugut pun hilang,,nampak byk perbezaan ye..alhamdulilah..

  18. salam.. nak tanye 2 soalan… apa kaitan mengamalkan kopi segera seperti radix dgn penyakit buah pinggang? ada org mengatakan mengamalkan minuman seperti itu dpt menyumbangkan kepada penyakit buah pinggang.. ya atau tidak?..utk pengetahuan.. sy sudah 3 tahun mengamalkan nye. ternyata berkesan dan membantu dlm kesihatan tubuh badan saya… tq.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge