Madu Paramaria

Produk ini sangat baik untuk merawat masalah kewanitaan seperti:

1. Melancarkan haid
2. Awet muda
3. Menghilangkan keputihan dan gatal pada kemaluan
4. Menghilangkan sakit pinggang
5. Menguatkan rahim
6. Menguatkan tulang
7. Manghaluskan kulit
8. Melambatkan menopous

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 30
Sabah & Sarawak: RM 35

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 25
Sabah & Sarawak: RM 30

Nilai Mata (NM): 5

Berita Berkaitan:

Produk Baru Dari Madu

Produk baru yang akan dikeluarkan merupakan sinergi herba dan madu dan ianya memberikan kesan yang maksima disamping pengurangan kepada kos untuk pembelian 2 produk sekaligus. Produk yang dikeluarkan ialah seperti berikut:-

1. Madu Plantisol (sudah dikeluarkan)

2. Madu Vitex

3. Madu Radix (sudah dikeluarkan)

4. Madu Paramaria (sudah dikeluarkan)

5. Madu Coscinium (sudah dikeluarkan)

6. Madu Ardisia (sudah dikeluarkan)

7. Madu Cuka

Sesuatu herba yang dicampurkan madu akan memberikan kesan yang menyeluruh kerana madu bertindak sebagai katalis bagi membangkitkan kekuatan sesuatu herba. InsyaAllah.

Sumber: Blog JawiMedHerb.blogspot.com

12 thoughts on “Madu Paramaria”

  1. Produk Madu Paramaria ni mmg berkesan dan baik tuk kesihatan….Selama 6 bulan mengamalkan alhamdulillah saya rasa badan lebih ringan.. Mnghilangkan penat seharian bekerja…tidur yang cukup…

  2. actually,sy bru je tau madu paramaria nie…mcm memudahkan pengguna je just minum..pil mcm menyukarkan especially warga emas.hehe..nak try la…

  3. cara penggunaan/ cara makan Madu Paramaria ni mcmana?
    1. Pagi – lepas bgn tidur, tanpa minum, mandi atau apa2 – satu sudu + air secawan
    2. Mlm – sblm tido – satu sudu + air secawan

    betul tak?

  4. Salam Nur, cdgn yg baik utk HPA keluarkan tuala wanita sendiri.

    Salam Mama Sara, pagi sblm sarapan (lepas gosok gigi) minum 1 sudu madu + air 1 gelas. Malam, dos yg sama sebelum tidur atau selepas mkn malam.

  5. sy dah lame x datang haid…sy umur 18 tahun..mula2 datang mse umo 16 tahun…tu pun 2 kali dalam setahun…tp sampai sekaranmg x datang2….
    ubat ape yg sesuai untuk sy mkn…biar datang haid..

  6. Salam, disini da satu pertanyaan. Untuk makan pada waktu pagi, adakah sebelum atau selepas gosok gigi. Saya tak pasti yang mana satu betul. Sila beri tunjuk ajar. Terima kasih.

  7. Saya telah mencuba madu paramaria ni tapi keadaan haid saya tak teratur kerana telah melebihi hari. Boleh x puan jelaskan kenapa keadaan ini?Trima kasih.

  8. lau ibu y menyusu kn bayi bleh ke mkn paramaria ni?ada effect x sbb sy susu kn ank..ank sy baru 6bln…lps bsalin sy xde mkn pape ubt pon..sy nk cube paramaria..tp takot effect pd baby

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge