Senarai Penuh Cawangan HPA Seluruh Malaysia

Mohon hubungi HQ HPA seperti di bawah untuk dapatkan senarai cawangan dan stokis terbaru HPA.

HPAIC
Lot 1065 & 1066, Fasa 19, Laman Seri Business Park 7,
Persiaran Sukan, Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor.

No.Tel : 03-5512 8717 , 011-10759717

 

1076954_791850054193238_2012026726896952768_o

 

27 thoughts on “Senarai Penuh Cawangan HPA Seluruh Malaysia”

  1. assalamualaikum,sy pengguna produk hpa ini dan sy ingin mencadangkan spya pihak hpa dpt menbuka sebuah lg cawangan di shah alam bg memudahkan pengguna-pengguna lain utk mendptkn brng-brng yg diperlukan..sekian.

  2. Salam haja_eija, insyaAllah pada masa akan dtg akan dibuka cwgn HPA di shah alam. Doakanlah.

    Pusat Agensi HPA di shah alam, NORMAH BT ABD SATAR PUSAT AGENSI SHAH ALAM, 22 JALAN PINANG D 18/D SEKSYEN 18, 40000 SHAH ALAM.

    Pengurus Stokis Daerah Shah Alam, Pn Habshah, no 9, jalan nenas, 4/4, 40000 shah alam.03-55105477.

  3. salam alaik…
    sye mintak sbuah lagi cawangan di buka di damansara…
    plg dekat pun cwgn hpa skrg dari dmnsara mngambil mase kire2 stgh jam perjalanan…
    hrplaa sgt dpt buke cwgn di damansara…

  4. assalamualaikum, di sabah saya lihat cuma ada 2 cawangan shj (putatan & tawau). saya berharap HPA dpt buka cawangan di sandakan, supaya kami di daerah berdekatan kawasan sandakan dpt bekalan ayam organik ni…tq

  5. Salam Undark, cawangan HPA di Putrajaya belum ada. Cwgn paling hampir ialah di Serdang:

    HPA SERDANG,
    NO 24 JALAN RAYA 7/2,
    TAMAN SERDANG JAYA,
    43300 SERDANG,
    SELANGOR D. EHSAN
    TEL: 03-89431727 FAX: 03-89434727
    019-2654277

    Salam Ezu, HPA baru dalam perancangan untuk membangunkan cawangan dan bangunan2 di daerah Kulai. InsyaAllah akan siap tak lama lagi. Buat masa ini, anda boleh dapatkan produk HPA di cawangan Johor.

    Salam aniysa, insyaAllah HPA akan membukanya pada masa akan datang. Buat masa ini, ada pusat jualan di Seremban. Sila rujuk di link ini: http://hpa.com.my/hpanews/senaraistokis.htm

  6. saya berharap hpa dapat mengutarakan produk-produk yg disansikan halalnya kpd pihak JAKIM. sekarang terdapat banyak produk dipasaran yg bertanda HALAL tapi meragukan.harap perkara ini dpt perhatian penuh dgn kadar segera supaya umat islam di malaysia sedar.

  7. Assalamualaikum.
    saya dari sabah.
    baru-baru ini saya ada terbaca kursus rawatan bekam kat sabah di sepanggar tapi dah lepas.
    bila kah lagi kursus begini akan di adakan di sabah kerana saya sangat berminat untuk mengikutinya. terima kasih…..

  8. saya nak respon ttng pertayaan cawangan Kulai/Senai.
    Anda boleh berkunjung ke cawangan HPA Kulai
    IOI Bandar Putra. berhadapan dengan hospital Kulai/bangunan TNB Kulai

  9. Assalamualaikum.

    Cawangan hpa sibu masih tiada menjual frozen food & ayam organik.
    Bila nak jual ayam organik disini? Diharapkan pihak hpa dapat menjual ayam organik segera bermula tahun depan 2011.

  10. saya nak cadangkan pihak hpa membuka cawangan di senai ( taman impian senai) kerana kawasan kedai ini berada di hadapan jalan besar senang untuk pengguna untuk ke sana…
    cuba lah lihat lokasi tempat yang bagus..

  11. Assalamu’alaikhum

    Please let me know the nearest HPA office in Johore Bahru.
    I am interested to attend courses on Bekam and I do not know who to approach. Please, brothers & sisters out there, who have news of any instructors and teachers who are going to conduct courses in Johore Bahru, please contact my email – akm1956@singnet.com.sg – Student in waiting.

    Tks
    Wassalaam
    AK Mohamed

  12. Assalam,
    Saya dah lama menjadi pengguna produk Hpa dan memiliki saham di Koperasi Hpa. Saya dapati sangat sukar untuk mendapatkan produk hpa di Putrajaya. Hari ini apabila saya melintasi stokis di P15 pekerja-pekerja sedang memasukkan barang-barang dan peraltan kedai itu ke dalam lori. Adakah satu-satunya stokis di Putrajaya ini telah ditutup.

  13. Sya nak tnye,klau sy nak jual herba2 yg belum diproses blh x?mcm ubat kanser,darah tinggi,kencing Manis n bnyak lgi…blh x?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge