Sabun Whitening & Firming Soap

  • Di perbuat dari pinang muda dan pueraria membantu menghilangkan kesan-kesan hitam dan parut, memperbaiki warna kulit, menguatkan otot dan keanjalan kulit.

  • Menghilangkan noda-noda hitam di kulit dan meratakan tekstur kulit dan mengurangkan tanda penuaan.

  • Bersifat antifunggal dan antibakteria

  • Digunakan pada muka dan seluruh badan.
  • Kesan dapat dilihat selepas beberapa bulan pengamalan.

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 15
Sabah & Sarawak: RM 16

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 12
Sabah & Sarawak: RM 13

Nilai Mata (NM): 5

22 thoughts on “Sabun Whitening & Firming Soap”

  1. muka saya jenis terlalu berminyak dan adakala keluar jerawat dan punya bakat serta ada garis halus di bawah mata saya…boleh kah saya menggunakan sabun ini juga agar muka saya putih dan tegang jua?

  2. Salam Pn Mona, anda boleh menggunakan produk Sabun Whitening ini. Banyak masalah melibatkan wajah mampu dipulihkan dan ia juga baik utk mengurangkan tanda penuaan.

  3. saya ingin menghilangkan parut2 di badan saya.apakah produk yang sesuai.adakah sabun whitening & firming berkesan

  4. Salam A.S , anda boleh cuba menggunakan sabun whitening ini utk menghilangkan masalah parut anda. Gunakannya secara berterusan kerana ia mungkin mengambil masa sedikit utk nampak kesannya.

  5. salam sejahtera, saya ingin bertanya jika muka mempunyai parut jerawat, boleh kah menggunakan sabun ini? terima kasih.

  6. saya mempunyai masalah kulit muka yg berminyak dan mempunyai liang terbuka pd bahagian T dan kering pada bahagian yg lain. apakah sabun yg paling sesuai saya gunakan.tq

  7. Salam sejahtera Martina, utk masalah parut jerawat, sila gunakan Bedak Awana. Bedak ini perlu dicampurkan dengan air dan boleh digunakan seperti penggunaan ‘musk’ pada muka atau seperti bedak sejuk. Bedak Awana ini tidak boleh digunakan oleh mereka yang ada jerawat. Selain itu, gunakan Sabun Asiatica utk cucian muka dan amalkan Roselle kapsul utk mencantikkan kulit dan ia juga mampu menghilangkan parut jerawat tetapi ia perlulah diamalkan secara berterusan. Selamat mencuba!

  8. semasa mengandung kulit pada leher saya menjadi kehitaman. boleh beri cadangan mcm nak hilangkan kesan pigmentasi tersebut menggunakan produk HPA? saya harap kulit saya dapat kembali putih dan gebu seperti sebelum mengandung.

  9. saya mempunyai masalah kulit muka yg tak bermaya,kusam,nampak kering dan ada pigmentasi.bolehkah sabun ini merawatnya?

  10. Salam Ina/Noor, gunakan sabun ini spt biasa spt anda guna utk cucian muka. Kesannya akan kelihatan setelah beberapa bulan mengamalkannya. Yang penting istiqamah. Sabun ini boleh merawat kulit muka yg tak bermaya,kusam,nampak kering dan ada pigmentasi. Wassalam.

  11. assalamualaikum,

    muka saya mempunyai masalah jeragat yang agak serious, macam2 petua saya cuba tapi tak nak hilang jugak, saya ada jugak order minyak pati sepang, bedak awana dan bedak tompok hitam, tapi cara gunanya saya tak pasti yg mana satu betul, baca dalam laman web disuruh bancuh bedak awana dgn air dan sapu kat muka maca pakai mask, bila tanya dealer yg jual hpa pulak dia kata kena pakai dgn minyak pati sepang dan katanya jgn pakai tiap2 malam, cukup seminggu 2 kali saja. saya dah confious, kedua2 bedak tu saya ada, mana satu saya kena pakai dulu.antara bedak awana dgn bedak tompok hitam yang mana lebih elok.
    atau pun ada tak produk hpa lain yang boleh hilangkan jeragat saya yg tebal ni.

    terima kasih.

  12. salam..

    saya baru saja baik dari demam campak baru2 nie.. saya nak tahu,apakah produk yang sesuai untuk menghilangkan parut campak di muka dan badan..memandangkan parut campak saya besar2.. saya malu untuk berhadapan dengan orang ramai disebabkan parut campak diwajah saya terlalau banyak.. selain itu, saya mempunyai masalah resdung yang agak teruk. bantulah saya untuk selesaikan semua masalah ini.

  13. salam..saya ingin tahu adakah penngunaan toner diperlukan selepas menngunakan sabun ini di muka.bukahkah liang-liang roma akan terbuka apabila kita mencuci muka..

  14. salam…

    teman lelaki sy mempunyai masalah parut campak.. adakah menggunakan sabun nie boleh mengatasi masalah kulit yg dihadapi ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CommentLuv badge